Menu Podmiotowe
Przetarg
08 listopada 2019Przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż samochodu marki Toyota Land Cruiser o numerze rejestracyjnym RRS 07XV
Przetarg pisemny nieograniczony na oddanie w najem do 31.12.2019r. pomieszczeń CKP wraz z infrastrukturą
08 stycznia 2019Dyrektor Centrum Kształcenia Praktycznego w Ropczycach ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na oddanie w najem do 31.12.2019r. pomieszczeń CKP wraz z infrastrukturą w ramach realizacji projektu pn. "Tworzenie bazy służącej kształceniu praktycznemu w zakresie nowoczesnych technologii - Powiat Ropczycko - Sędziszowski" w celu prowadzenia działalności polegającej na kształceniu praktycznym
Ogłoszenie o przetargu pisemnym na sprzedaż destruktu
14 sierpnia 2018Przetarg pisemny nieograniczony na oddanie w najem do 31.12.2018r. pomieszczeń CKP wraz z infrastrukturą
14 grudnia 2017Dyrektor Centrum Kształcenia Praktycznego w Ropczycach ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na oddanie w najem do 31.12.2018r. pomieszczeń CKP wraz z infrastrukturą w ramach realizacji projektu pn. "Tworzenie bazy służącej kształceniu praktycznemu w zakresie nowoczesnych technologii - Powiat Ropczycko - Sędziszowski" w celu prowadzenia działalności polegającej na kształceniu praktycznym
Zapytanie ofertowe
22 maja 2017na przeprowadzenie szkolenia zamknietego dla pracowników Starostwa Powiatowego w Ropczycach na temat: ,,Nowelizacja Kodeksu Postępowania Administracyjnego" poniżej 30000 euro
Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2017
07 lutego 2017Rozwiń archiwum
Ogłoszenie
w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu
w ramach konkursu nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-033/20
- Ogłoszenie naboru
Nabór partnera prowadzony jest na podstawie art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. t. j. z 2018r. poz. 1431).
- Cel Partnerstwa
- dostosowanie form, metod i warunków prowadzenia kształcenia i szkolenia zawodowego do wymagań gospodarki i rynku pracy, a także zwiększenie zaangażowania instytucji z otoczenia społeczno-gospodarczego szkół prowadzących proces kształcenia i szkolenia zawodowego, dla których organem prowadzącym jest Powiat Ropczycko-Sędziszowski
- wzrost zatrudnienia absolwentów szkół prowadzących kształcenie zawodowe,dla których organem prowadzącym jest Powiat Ropczycko-Sędziszowski, poprzez poprawę jakości szkolnictwa zawodowego dostosowanego do potrzeb rynku pracy oraz wzbogacenie oferty edukacyjnej szkół
Powiat Ropczycko-Sędziszowski będzie pełnił rolę Wnioskodawcy / Lidera Partnerstwa.
- Zakres tematyczny projektu:
- Modyfikację programów nauczania do zawodów:technik programista, technik pojazdów samochodowych, technik budownictwa, Branżowa I stopnia mechanik pojazdów samochodowych(w Zespole Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach), technik teleinformatyk, technik elektryk, technik usług fryzjerskich, technik handlowiec (w Zespole Szkół Technicznych im. Karola Olszewskiego w Sędziszowie Młp.), , technik żywienia i usług gospodarczych, technik informatyk, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik urządzeń energetyki odnawialnej, technik geodeta (w Zespole Szkół Agro- Technicznychim. W Witosa w Ropczycach) w ścisłej współpracy z pracodawcą/pracodawcami.
- Doskonalenie zawodowe nauczycieli przedmiotów zawodowych i/lub instruktorów praktycznej nauki zawodu, którzy prowadzą zajęcia dla uczniów kształcących się w zawodach modyfikowanych lub w zawodzie wprowadzanym poprzez realizację staży u pracodawcy/pracodawców
- Staże lub praktyki zawodowe dla uczniów kształcących się wg opracowanego / zmodyfikowanego na potrzeby pracodawcy programu nauczania w zawodach:technik programista, technik pojazdów samochodowych, technik budownictwa mechanik pojazdów samochodowych, technik teleinformatyk, technik elektryk, technik usług fryzjerskich, technik handlowiec, technik żywienia i usług gospodarczych, technik informatyk, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik urządzeń energetyki odnawialnej, technik geodeta.
Przewidywana łączna liczba stażystów wyniesie 313 w poszczególnych zawodach w okresie realizacji projektu:
- technik programista-25 osób,
technik pojazdów samochodowych -26 osób,
technik budownictwa-23 osób,
mechanik pojazdów - 18 osób,
technik teleinformatyk -11 osób,
technik elektryk -20 osób,
technik usług fryzjerskich -50 osób,
technik handlowiec -20 osób ,
technik żywienia i usług gospodarczych-50 osób,
technik informatyk -23 osób,
technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki -25 osób,
technik urządzeń energetyki odnawialnej- 15 osób,
technik geodeta -7 osób.
- Dodatkowe zajęcia / kursy specjalistyczne dla uczniów zmodernizowanego kierunku kształcenia zawodowego: technik programista, technik pojazdów samochodowych, technik budownictwa, mechanik pojazdów, technik teleinformatyk, technik elektryk, technik usług fryzjerskich, technik handlowiec , technik żywienia i usług gospodarczych, technik informatyk, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik urządzeń energetyki odnawialnej, technik geodeta - o ile taka potrzeba będzie wynikać ze zdiagnozowanych potrzeb pracodawcy / pracodawców, a zajęcia/ kursy będą powiązane z kierunkiem kształcenia
- Doposażenie pracowni/warsztatów szkolnych dla potrzeb zmodyfikowanych programów nauczania w zawodach: technik programista, technik pojazdów samochodowych, technik budownictwa, mechanik pojazdów, technik teleinformatyk, technik elektryk, technik usług fryzjerskich, technik handlowiec , technik żywienia i usług gospodarczych, technik informatyk, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik urządzeń energetyki odnawialnej, technik geodeta
- Stworzenie klasy patronackiej w zawodach:technik programista, technik pojazdów samochodowych, technik budownictwa, mechanik pojazdów, technik teleinformatyk, technik elektryk, technik usług fryzjerskich, technik handlowiec , technik żywienia i usług gospodarczych, technik informatyk, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik urządzeń energetyki odnawialnej, technik geodeta, chyba, że patronat został już ustanowiony
- Włączenie pracodawcy/pracodawców w system egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodachtechnik programista, technik pojazdów samochodowych, technik budownictwa, mechanik pojazdów, technik teleinformatyk, technik elektryk, technik usług fryzjerskich, technik handlowiec , technik żywienia i usług gospodarczych, technik informatyk, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik urządzeń energetyki odnawialnej, technik geodeta.
- Promocja nowoutworzonego i zmodernizowanych w ramach projektu kierunków kształcenia zawodowego
- Udział Partnera w projekcie będzie polegał na:
- Współpracy z Liderem partnerstwa przy opracowaniu koncepcji projektu, zaplanowaniu działań projektowych, a następnie wspólnej realizacji projektu, w tym udziale w zarządzaniu projektem
- Współpracy przy opracowaniu diagnozy potrzeb obejmującej inwentaryzację posiadanego przez szkołę wyposażenia
- Objęciu patronatem kształcenia w zawodach:technik programista- kod zawodu 351406, technik pojazdów samochodowych - kod zawodu 311513, technik budownictwa- kod zawodu 311204, mechanik pojazdów- kod zawodu 723103, technik teleinformatyk- kod zawodu 351103, technik elektryk- kod zawodu 311303, technik usług fryzjerskich kod -zawodu 514105, technik handlowiec- kod zawodu 522305 , technik żywienia i usług gospodarczych, technik informatyk- kod zawodu 351203, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki- kod zawodu 311515, technik urządzeń energetyki odnawialnej- kod zawodu 311930, technik geodeta - kod zawodu 311104, chyba, że patronat został już ustanowiony.
- Pomocy w opracowaniu modyfikacji programów nauczania do zawodów: technik programista, technik pojazdów samochodowych, technik budownictwa, mechanik pojazdów, technik teleinformatyk, technik elektryk, technik usług fryzjerskich, technik handlowiec , technik żywienia i usług gospodarczych, technik informatyk, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik urządzeń energetyki odnawialnej, technik geodeta, a także zatwierdzeniu opracowanego / zmodyfikowanych programów do realizacji
- Organizacji staży dla wszystkich nauczycieli przedmiotów zawodowych /lub instruktorów praktycznej nauki zawodu (160 godz. stażu na 1 nauczyciela/instruktora) uczących w zmodyfikowanych zawodach: technik programista, technik pojazdów samochodowych, technik budownictwa, mechanik pojazdów, technik teleinformatyk, technik elektryk, technik usług fryzjerskich, technik handlowiec , technik żywienia i usług gospodarczych, technik informatyk, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik urządzeń energetyki odnawialnej, technik geodeta.
- Organizacji staży lub praktyk dla uczniów (150 godz. stażu na 1 ucznia), uczących się według zmodyfikowanego/opracowanego na potrzeby pracodawcy programu w zawodach: technik programista, technik pojazdów samochodowych, technik budownictwa, mechanik pojazdów, technik teleinformatyk, technik elektryk, technik usług fryzjerskich, technik handlowiec , technik żywienia i usług gospodarczych, technik informatyk, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik urządzeń energetyki odnawialnej, technik geodeta.
- Współpracy przy organizacji dodatkowych zajęć / kursów specjalistycznych dla uczniów nowotworzonego/ zmodernizowanych kierunków
- Pomocy w opracowaniu programu staży lub praktyk zawodowych dla nauczycieli i uczniów
- Udziale pracodawcy/ów – partnera/ów lub jego pracowników w egzaminach potwierdzających kwalifikacje w zawodach: technik programista, technik pojazdów samochodowych, technik budownictwa, mechanik pojazdów, technik teleinformatyk, technik elektryk, technik usług fryzjerskich, technik handlowiec , technik żywienia i usług gospodarczych, technik informatyk, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik urządzeń energetyki odnawialnej, technik geodeta, w charakterze egzaminatorów lub obserwatorów
Uwaga: ostateczny zakres działań partnera/partnerów zostanie ustalony we wspólnie przygotowanym projekcie.
Najważniejsze korzyści, jakie odniesie partner/partnerzy z uczestnictwa w projekcie:
- Opracowanie / modyfikacja programu nauczania pod potrzeby pracodawcy/ów
- Wyszkolenie przyszłego pracownika zgodne z zapotrzebowaniem i wymaganiami pracodawcy/ców
- Forma prawna partnera
Partnerem projektu może być podmiot spoza sektora finansów publicznych, który wniesie do projektu zasoby ludzkie, organizacyjne, techniczne lub finansowe oraz wspólnie z Powiatem Ropczycko-Sędziszowskim będzie uczestniczyć w przygotowaniu wniosku o dofinansowanie oraz realizacji projektu,w tym w zarządzaniu projektem.
- Wymagania i oczekiwania w stosunku do partnera/ partnerów – kryteria brane pod uwagę przy wyborze partnera/partnerów:
Kryteria dostępu:
Do postępowania i oceny ofert zostaną zakwalifikowane wyłącznie podmioty, które łącznie spełniają następujące wymagania:
a) Podmiot nie podlega wykluczeniu związanemu z zakazem udzielania dofinansowania podmiotom wykluczonym lub nie orzeczono wobec niego zakazu dostępu do środków funduszy europejskich na podstawie: 1) art. 207 ust. 4 ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. t.j. z 2017 r. poz. 2077, z późn. zm.); 2) art. 12 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. t.j. z 2012 r. poz. 769 z późn. zm.); 3) art. 9 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. t.j. z 2018 r. poz. 703, z późn. zm.).
b)Podmiot nie zalega z płatnościami wobec ZUS i Urzędu Skarbowego
c) Potencjalny partner prowadzi działalność na terenie województwa podkarpackiego
d) Zgodność działaniapotencjalnego partnera z celami partnerstwa - profil działalności potencjalnego partnera jest zgodny z modyfikowanymi kierunkami kształcenia w zawodach:technik programista, technik pojazdów samochodowych, technik budownictwa, mechanik pojazdów, technik teleinformatyk, technik elektryk, technik usług fryzjerskich, technik handlowiec , technik żywienia i usług gospodarczych, technik informatyk, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik urządzeń energetyki odnawialnej, technik geodeta.
e) Podmiot musi być potencjalnym pracodawcą, który z racji prowadzonej działalności jest zainteresowany zatrudnieniem absolwentów wprowadzanego lub zmodyfikowanych kierunków kształcenia zawodowego - zadeklaruje wolę zatrudnienia najlepszych absolwentów tych kierunków
Kryteria oceny ofert – punktowane
a.Deklarowany wkład potencjalnego partnera w realizację celu partnerstwa - zasoby ludzkie, organizacyjne, techniczne lub finansowe - opis potencjału partnera planowanego do zaangażowania
w ramach realizacji projektu- maksymalnie 10pkt
b. Doświadczenie w realizacji projektów o podobnym charakterze - opis doświadczenia w realizacji projektów jako beneficjent lub partner projektu lub wykonawca usług edukacyjnych realizowanych we współpracy ze szkołami lub na ich rzecz, w zakresie podobnym z założeniami projektu - maksymalnie 10 pkt
c. Proponowany zakres współpracy w zakresie przygotowania i realizacji projektu - opis działań możliwych do zrealizowania przez Partnera w ramach projektu (przy uwzględnieniu działań przewidzianych dla Partnera opisanych w pkt.4 ogłoszenia) - maks. 10 pkt,
W szczególności brana będzie pod uwagę możliwość jednoczesnego przyjęcia na staż/praktykę jak największej liczby uczniów. Oferent powinien w treści oferty wskazać liczbę uczniów, którą może jednocześnie przyjąć na staż/praktykę, oraz łączną liczbę uczniów stażystów/praktykantów w okresie dwóch miesięcy wakacji (przy założeniu maksymalnie 150 godz. stażu/praktyki dla 1 ucznia podczas wakacji); ponadto wskazać możliwość przyjęcia uczniów na staż/praktykę podczas ferii zimowych, wraz ze wskazaniem maksymalnej liczby stażystów/praktykantów podczas ferii.
Najwyższa możliwa liczba punktów do zdobycia przez potencjalnego partnera - 30 pkt
- Sposób oceny zakresu spełniania kryteriów:
b. Kryteria zostaną poddane ocenie względem innych partnerów, którzy złożyli oferty, a w poszczególnych kryteriach oceny ofert zostanie przyznana punktacja zgodnie z Załącznikiem 1 do niniejszego Ogłoszenia.
c. W przypadku, gdyby tylko jeden podmiot złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, wszystkie kryteria zostaną ocenione w systemie spełnia albo nie spełnia, tj. zostanie mu przyznane 0 lub maksymalna ilość punktów w każdym kryterium.
d. Spośród ocenionych ofert Komisja Wyboru Partnera wybierze ofertę lub oferty, która/eoprócz spełniania wszystkich wymagań formalnych i kryteriów dostępu, w wyniku oceny wymagań merytorycznych wg kryteriów punktowanych, uzyska/ją co najmniej 18 punktów.Ogłaszający utworzy listę Ofert współpracy uszeregowanych w kolejności malejącej liczby uzyskanych punktów.
e. Ogłaszający zastrzega sobie prawo do wyboru jednego i/lub więcej niż jednego Partnera spośród oferentów z najwyższą ilością punktów w kryteriach oceny ofert
f. Ostateczną decyzję o wyborze Partnera/ów w projekcie podejmie Zarząd Powiatu na podstawie rekomendacji Komisji Wyboru Partnera.
g. Zarząd Powiatu może wybrać jednego lub więcej niż jednego Partnera do projektu, z zastrzeżeniem, że każdy kierunek kształcenia zawodowego obejmowany projektem, może mieć jednego lub kilku partnerów. Zarząd Powiatu może również postanowić o niedokonaniu wyboru partnera do danego kierunku kształcenia, w przypadku braku ofert lub braku wystarczającej liczby ofert, dających gwarancję spełnienia wszystkich kryteriów dostępu określonych w konkursie nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-033/20
h. Wybranemu/-m podmiotowi/podmiotom Ogłaszający nabór zaproponuje zawarcie umowy partnerskiej, która w sposób szczegółowy określi zadania Lidera partnerstwa i Partnera, zasady zarządzania projektem, sposób przekazywania środków finansowych na realizację zadań oraz innych kluczowych kwestii związanych z realizacją projektu
i. W sytuacji niewyrażenia zgody na zawarcie umowy na warunkach określonych przez Ogłaszającego nabór w propozycji umowy partnerskiej przez wybranego partnera/-ów, Ogłaszający zastrzega sobie prawo do wyboru partnera/partnerów spośród pozostałych podmiotów, które złożyły oferty w niniejszym konkursie i uzyskały kolejne lokaty na liście rankingowej
j. Oferenci, którzy złożą oferty niezwłocznie zostaną powiadomieni o wynikach naboru.Wyniki naboru zostaną ogłoszone na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Ropczycach.
Oferty składane przez potencjalnych partnerów powinny:
Zawierać wszystkie dane i informacje określone w formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Oferta wraz załącznikami musi być złożona w języku polskim.
Jeden podmiot może złożyć jedną lub więcej ofert, zgodnie z założeniem że jedna oferta może dotyczyć jednego kierunku kształcenia zawodowego.
Na ofertę składają się stosowne oświadczenia zawarte w pkt. II formularza oferty.
Wraz z ofertą należy złożyć:
1. Aktualny odpis z rejestru lub odpowiedniego wyciągu z ewidencji lub inne dokumenty potwierdzające status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących, w tym odpowiednie pełnomocnictwa, jeżeli okażą się konieczne.
2. Podpisaną klauzulę informacyjną RODO, załączoną do niniejszego ogłoszenia
3. Inne dokumenty, oświadczenia i informacje mogące mieć znaczenie przy wyborze oferty (nieobowiązkowe).
Miejsce, termin i sposób składania ofert:
Miejsce składania ofert: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, Sekretariat - pok. nr 314, II piętro, w godzinach pracy urzędu.
Ofertę należy złożyć osobiście lub drogą pocztową w zamkniętej kopercie z napisem: „Otwarty nabór partnera/partnerów w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu w ramach konkursu RPPK.09.04.00-IP.01-18-033/20”.
Osoba upoważniona do złożenia oferty powinna parafować każdą stronę oferty oraz złożyć podpis pod ofertą, w miejscu do tego wyznaczonym.
Oferty należy składać w terminie do 16listopada 2020 r., do godz. 10.00, w wyżej wyznaczonym miejscu.Decyduje data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Ropczycach. Oferty nadesłane/złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Dane osób do kontaktu w sprawie naboru:
Sylwia Borowska, Tel. 17 784 25 12, sborowska@spropczyce.pl
- Informacje dodatkowe:
1. Dokonania niezbędnych zmian zakresu działań przewidzianych dla Partnera/Partnerów Projektu.
2. Negocjowania zakresu, warunków i ewentualnych wkładów w realizację poszczególnych działań
z wybranym Partnerem/-mi projektu.
3. Rozstrzygnięcia niniejszego naboru bez wyboru żadnego z oferentów/partnerów oraz unieważnienia naboru bez podawania przyczyny.
4. Od ogłoszonego wyniku naboru nie przysługuje odwołanie
5. Planowany termin realizacji projektu: 01.04.2021 r. - 30.09.2023 r.
6. Udział Partnera/Partnerów w realizacji projektu nie jest gwarantowany i będzie on uzależniony od uzyskania dofinansowania ze środków UE.
Ropczyce, dnia 12 października2020 r.
Załączniki:
- Wzór formularza oferty - załącznik nr 1
- Klauzula informacyjna RODO
- Regulamin naboru partnera/partnerów